torsdag 29 juli 2010

Klipp. Pensionärs-fynda. Erbjudande. Reor.

Jag är besatt! Jag har under det senaste året utvecklats till en riktig prisjägare! En riktig pensionärs-fyndare. Jag skäms över att jag har tagit bort "Ej Reklam Tack"-lappen på dörren. Jag måste ju få alla de riktigt bra erbjudandena! Som denna vecka 10kr Respons balsam på Willy's. Jag har redan flera flarror balsam som väntar på att få lugna mitt trassliga hår, men 10kr it's a deal!!! Så nu ska jag hojja till Willy's och köpa några blasam att ha framöver.



Igår pluggade jag lite halvhjärtat (och tentan närmar sig. Har statistikågren) och sedan mötte jag M på dagis så vi hämtade våra små huliganer samtidigt. Jag har fått nys om en sko-outlet på Kungsholmen som har Vincent skor till utförsäljning. 100 spänn. Och jag som älskar Vincent skor. På väg till T-banan hör vi glassbilens trudilutt och då kommer jag på att jag minsann hoppade på ett Hemglass sommarkampanj. Man skickar ett mess till dem och vips har man en "glass i mobilen", en mobilkupong som man visar upp och får en gratis glass. Min lilla busbus gillar inte söta saker så efter att ha hojtat som sig bör av glädje över glassköpandet (han har koll på läget så vid nämnande av godis kommer mitt barn också lysa upp och ropa "jaaaa". Men äta vill han ej) fick mor äta upp glassen!



Det var rätt utplockat på outleten, men vi slog till på ett par Vincent gympa skor i strl 31 för en hundring. När vi kom hem hade jag fått mitt gratis varuprov från kryddlandet.se. Gratis är Gott:).



Annars är jag helt fast på Groupon. Konceptet är genialiskt- prutas gör bäst i grupp! Detta är min räddning! Även en singelmamma med enda inkomst från CSN vill gå på pedikyr för 200 spänn camt äta fina Sushimiddagar där kostnaden är 52kr men man kan festa loss för 130kr.

http://www.groupon.se/in/.wO5AeC

Om denna min Fröken Spara mentalitet håller i sig även när jag är klar med studierna lär jag bli rik:). Att prisjäga som en kupongklippandes pensionär ger mig kickar när man hittar en riktigt bra deal. Som den där på Vi för några veckor sen. 5 spänn för 1.5 l Pepsi. Jag hordade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar