onsdag 14 juli 2010

Hot Hot Hot




Jag klagar faktiskt inte. Denna värme är enligt mig precis så där så man klarar den. Några grader till och det hade börjat bli obehagligt. Som den är nu nästan njuter jag. Påminner mig om New York och jag har faktsikt saknad min förra hemstad endel den sista tiden. Tror det är värmen som får mig att remenisce. Däremot var NY hettan inte uthärdlig. Kan idag inte förstå hur jag stod ut under ca 9 somrar utan AC. Plockade fram en gammal bild tagen en sån där dallrande het 43 graders dag utanför mitt hus på 150th st i Harlem




Busungen trivs och denna vecka är vi "lediga". Inget dagis och jag plockar ut de allra sista fp-dagarna. Studierna får helt enkelt bli lite lidande denna vecka, men vi båda behöver lite slapp-slapp time.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar